مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-30سياسي

ذوالنوری: پروژه مونوریل قم باید تا پردیسان ادامه داده شود


نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر تکمیل پروژه مونوریل گفت: مونوریل زمانی صرفه اقتصادی خواهد داشت که تا پردیسان ادامه داده شود و در این صورت است که بار ترافیکی شهر را کاهش خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان قم که صبح امروز با حضور رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امروز پروژه مونوریل شهر قم تبدیل به سوژه ای شده است که ناکارآمدی نظام را به مردم القا می کند.

وی افزود: مونوریل امروز عزم جدی دولت سیزدهم را نیازمند است، به نظر بنده مدیریت شهری توانایی تکمیل این پروژه را ندارد و دولت باید نسبت به این پروژه ورود جدی داشته باشد.

ذوالنوری تصریح کرد: اگر امروز می خواستیم ساخت مونوریل در قم را شروع کنیم، این پروژه صرفه اقتصادی نداشت اما حالا که بخشی از آن در قم ایجاد شده و هر روز مقابل چشم مردم است باید آن را تکمیل کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مونوریل زمانی صرفه اقتصادی خواهد داشت که تا پردیسان ادامه داده شود، در این صورت هم صرفه اقتصادی خواهد داشت و هم اینکه بار ترافیکی شهر را کاهش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: پروژه مونوریل قم باید تا پردیسان ادامه داده شود

ذوالنوری: پروژه مونوریل قم باید تا پردیسان ادامه داده شود