مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-20اقتصادي

دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر علمی و پژوهشی سرمایه های ما هستند


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر علمی و پژوهشی سرمایه های ما هستند.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر علمی و پژوهشی سرمایه های ما هستند.

کاظم دبیر 29 آذر در مراسم تجلیل از فارغ التحصیلان و دانشجویان پژوهشگر و فناور برتر استان اردبیل با تاکید بر اینکه دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر علمی و پژوهشی سرمایه های این شهر و کشورند و تولید ثروت بدون علم امکان پذیر نیست، گفت: 7 درصد منابع دنیا در میهن عزیز ما ایران قرار دارد و این در حالی است که تنها یک درصد جمعیت دنیا را شکل می دهیم.

وی افزود: مساله پژوهش در کشور ما جایگاه خود را پیدا کرده است؛ به همین جهت است که بحث پژوهش ارزش زمان گذاری را دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل با بیان اینکه با تکیه بر علم و تبدیل آن به فناوری می توان تولید ثروت و رفاه کرد، ادامه داد: امید می رود جوانان با انجام پژوهش های مساله محور و حل مشکلات و مسائل به سمت و سوی فناوری گام بردارند و هموطنان خود را یاری کنند.

اسماعیل چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلی و جانشین ستاد هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی راسک گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر علمی و پژوهشی سرمایه های ما هستند

دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر علمی و پژوهشی سرمایه های ما هستند