مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-20سياسي

پرونده تحقیق و تفحص غار علیصدر در دادگاه پیگیری می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه پرونده تحقیق و تفحص مجموعه اداره کننده غار علیصدر در دادگاه پیگیری می شود گفت: امیدواریم دقت لازم در بررسی ها صورت گیرد.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن ارائه توضیحاتی درباره مجموعه اداره کننده غار علیصدر و پرونده تحقیق و تفحص این مجموعه اظهار کرد: سالانه از بزرگترین غار آبی جهان بازدیدهای بسیاری صورت می گیرد از همین رو انتظار می رود منطقه محروم کبودراهنگ با توجه به وجود این موهبت الهی مردم از عایدی این مجموعه بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه از مجموعه اداره کننده غار علیصدر در دوره های مختلف گزارش های متعددی رسیده است افزود: در این بین گاها اعداد و ارقام در حوزه میزان درآمد و هزینه با هم سازگار نبوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه پیشنهاد تحقیق و تفحص در سال دوم مجلس مطرح شده است تصریح کرد: در بازه ای از زمان کارشناسان دیوان محاسبات و دیگر مراجع بر این پرونده مفصل تحقیق و تفحص انجام دادند و در نهایت پرونده در کمیسیون مربوطه ارائه شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی این هفته موضوع در صحن مجلس نیز مطرح و رای گیری شد به نحوی که پرونده در دادگاه بررسی و نهایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تحقیق و تفحص غار علیصدر در دادگاه پیگیری می شود

پرونده تحقیق و تفحص غار علیصدر در دادگاه پیگیری می شود