مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-20سياسي

تأکید سفیر ایران بر نقش تعاملات رسانه ای و گردشگری در معرفی توانمندی های کشور


سفیر کشورمان در قرقیزستان با تأکید بر این نکته که علاوه بر تلاش های رسانه ای، ما نیازمند جذب گردشگر نیز هستیم، گفت: حضور گردشگران خارجی بدون شک بازتاب دهنده واقعیت های آن کشور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، غلامحسین یادگاری سفیر تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان از دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس بازدید کرد.

در این دیدار ابوذر طوقانی (رایزن فرهنگی)، اصغر محمدی (کنسول)، ناصر مومنی (کارشناس اقتصادی)، ابوطالب شریف پور (کارشناس سیاسی) و مصطفی کبریت چی (کارشناس سیاسی) سفیر کشورمان را همراهی می کردند.

یادگاری در این دیدار با بیان نقش رسانه ها در دنیای جدید، بر لزوم تعامل همه جانبه نهادهای ایرانی با هدف افزایش ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: در گذشته رسانه های دیداری و شنیداری بسیار کمی در دنیا وجود داشت و این کمبود رسانه باعث کاهش ارتباطات و عدم شناخت میان افراد در داخل کشورها و نیز کشورهای دیگر شده بود  به خصوص رسانه هایی که مخاطب عام داشتند بسیار کم بود ولی امروزه صدها سایت و رسانه دولتی و خصوصی و فضای مجازی وجود دارد که همه مردم با گرایشات مختلف می توانند از طریق تلفن همراه و برنامه های مختلف از آنها استفاده کنند سفیر کشورمان افزود: حضور رسانه های خصوصی و غیردولتی انحصار اخبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید سفیر ایران بر نقش تعاملات رسانه ای و گردشگری در معرفی توانمندی های کشور

تأکید سفیر ایران بر نقش تعاملات رسانه ای و گردشگری در معرفی توانمندی های کشور