مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-12اقتصادي

تجهیز تمامی مراکز آموزش مهارت خوزستان به قابلیت برگزاری آزمون آنلاین


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بر توجه به مربیان حق التدریسی تاکید کرد و گفت: مظلوم ترین قشر فنی حرفه ای، مربیان حق التدریسی هستند؛ مربی تنها 3 میلیون تومان حق الزحمه می گیرد که کفاف هزینه رفت و برگشت را هم نمی دهد.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بر توجه به مربیان حق التدریسی تاکید کرد و گفت: مظلوم ترین قشر فنی حرفه ای، مربیان حق التدریسی هستند؛ مربی تنها 3 میلیون تومان حق الزحمه می گیرد که کفاف هزینه رفت و برگشت را هم نمی دهد.

شهرام ملایی هزاروندی در نشست تخصصی با روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستان که امروز (21 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته نزدیک به 20 میلیارد تومان اعتبار گرفتیم و امسال با توجه به پیگیری ها، نزدیک دو برابر سال گذشته و مبلغ 40 میلیارد تومان اعتبارات استانی در بخش تجهیزات تعمیرات و حدود 7 میلیارد تومان تجهیزات کارگاهی از استان دریافت می کنیم و به این ترتیب امسال اقدامات بسیار خوبی در سطح استان خوزستان در آموزش فنی و حرفه ای انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین به صورت ویژه در سطح شهرستان ها اقداماتی انجام خواهد شد.

برای برگزاری آزمون های آنلاین ساختار مناسب وجود نداشت و تقریبا 25 درصد مراکز آموزشی این قابلیت را داشتند اما اکنون این قابلیت به صد درصد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تمامی مراکز آموزش مهارت خوزستان به قابلیت برگزاری آزمون آنلاین

تجهیز تمامی مراکز آموزش مهارت خوزستان به قابلیت برگزاری آزمون آنلاین