مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-16سياسي

تلاش بر تخلّق به سیره و منش قرآنی داشته باشیم


امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه تلاش کنیم تا خود را متخلّق به سیره و منش قرآنی کنیم، گفت: پیروی و سرلوحه قرار دادن قرآن در همه امور زندگی یکی از ویژگی های رفتاری و توصیه های حضرت زهرا (س) است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه تلاش کنیم تا خود را متخلّق به سیره و منش قرآنی کنیم، گفت: پیروی و سرلوحه قرار دادن قرآن در همه امور زندگی یکی از ویژگی های رفتاری و توصیه های حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امروز شنبه 25 آذرماه در ویژه مراسم شهادت حضرت زهرا(س) که به میزبانی نیروی زمینی ارتش در مجتمع فرهنگی آموزشی پامچال بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: ما وظیفه داریم از سیره فاطمه زهرا(س) درس بگیریم و برای اینکه خودمان را به اهل بیت نزدیک کنیم باید در رفتار و کردار آنها را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در خصوص شخصیت والای فاطمه زهرا (س) از ابعاد مختلفی می توان سخن گفت، افزود: البته این شناخت و صحبت در حد فهم ما انسانهای عادی است و ذات مقدس پروردگار، پیامبر اکرم(ص) و امیرالمؤمنین (ع) هستند که آشنایی کامل با حقیقت وجودی حضرت فاطمه زهرا (س) را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بر تخلّق به سیره و منش قرآنی داشته باشیم

تلاش بر تخلّق به سیره و منش قرآنی داشته باشیم