مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-26سياسي

شهرداری تهران درباره پروژه های مشارکتی به شورای شهر گزارش ارائه دهد


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش شهرداری تهران درباره پروژه های مشارکتی به شورای شهر تأکید کرد.

- رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش شهرداری تهران درباره پروژه های مشارکتی به شورای شهر تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرجس سلیمانی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری با بیان اینکه یکی از موضوعات چالش بر انگیز نحوه انعقاد و اجرای قراردادهاست، گفت: علیرغم وجود ساختار سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های اجتماعی می بینیم، بخشی از پروژه ها دچار نواقصی هستند؛ هرچند مصوبه سند جامع سرمایه گذاری و آیین نامه های مختلفی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هنوز راهکاری برای کاهش مشکلات سرمایه گذاری و مشارکتی اندیشیده نشده است، افزود: تعدادی از این طرح ها در دادگاه های کیفری مطرح شده اند؛ لذا از شهرداری تهران درخواست داریم گزارشی جامع از پروژه های مشارکتی و طرح های ارائه شده در دادگاه ها به شورا ارائه دهد.

سلیمانی به دومین تذکر خود اشاره کرد و ادامه داد: کارمندان رسمی و ثابت شهرداری متأسفانه در پیچ و خم ضوابط ارتقاء گرفتار هستند؛ البته ناگفته نماند یکی از آیتم های ارتقاء شغلی، جلب رضایت عمومی ارباب رجوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران درباره پروژه های مشارکتی به شورای شهر گزارش ارائه دهد

شهرداری تهران درباره پروژه های مشارکتی به شورای شهر گزارش ارائه دهد