مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 21:002023-11-29دانش

تقویت ارتباط علمی و فرهنگی مشترک بین ایران و تاجیکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با زاهدی نظام الدین شمس الدین زاده، - در دیدار حجت الاسلام خسروپناه با سفیر تاجیکستان تأکید شد: تقویت ارتباط علمی و فرهنگی مشترک بین ایران و تاجیکستان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با سفیر جمهوری تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران دیدار و تقویت ارتباط علمی و فرهنگی مشترک بین دو کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با زاهدی نظام الدین شمس الدین زاده، سفیر جمهوری تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه مورخ 1402/09/08 در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه  در این نشست با اشاره به سفر وی به تاجیکستان اظهار کرد: امیدوارم ارتباط وسیع تری با تاجیکستان در حوزه علمی، فرهنگی و تمدنی برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عالی ترین شورای ایران در حوزه علم و فرهنگ است، گفت: در این شورا وزرای مختلف حضور دارند و اسناد مهمی در این شورا نوشته شده که از جمله آن ها در حوزه علم سند نقشه جامع علمی کشور و سند امنیت غذایی است، همچنین اسناد مهم دیگری نظیر سند هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباط علمی و فرهنگی مشترک بین ایران و تاجیکستان

تقویت ارتباط علمی و فرهنگی مشترک بین ایران و تاجیکستان