مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-07سياسي

تکمیل خط اتیلن بستگی به پیشرفت 50 درصدی پتروشیمی ابن سینا دارد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه خط اتیلن در مجلس ردیف اعتباری دارد گفت: تکمیل خط اتیلن بستگی به پیشرفت 50 درصدی پتروشیمی ابن سینا دارد و امید است به زودی انجام شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در بازدید از پروژه پتروشیمی ابن سینا در منطقه اقتصادی جهان آباد در فامنین با بیان اینکه سه مشکل عمده در راه اندازی پتروشیمی ابن سینا وجود داشت که برخی از آن موارد غیر قابل حل جلوه می کرد، اما امروز به طور کامل برطرف شده است اظهار کرد: خوشبختانه پشتوانه قدرتمندی برای اجرای این پروژه در پایتخت و در همدان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه آب، برق و گاز باید به پتروشیمی ابن سینا برسد افزود: با راه اندازی پتروشیمی، شرکت ها و کارخانه هایی که در حاشیه ایجاد می شود، کمتر از خود پتروشیمی نیست و در واقع یک مجموعه محسوب می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه برق و گاز وعده یک ساله برای تأمین نیاز این منطقه داده اند تصریح کرد: باید زمان را کم کنیم و هرچه سریعتر این مجموعه راه اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: راه آهن و اتوبان دلیل اصلی و انگیزه صاحبان پتروشیمی بوده، به تعبیری همین زیرساخت هاست که ما به فکر راه اندازی بندر خشک در 200 هکتار هستیم چراکه قطب صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط اتیلن بستگی به پیشرفت 50 درصدی پتروشیمی ابن سینا دارد

تکمیل خط اتیلن بستگی به پیشرفت 50 درصدی پتروشیمی ابن سینا دارد