مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:062023-12-12سياسي

دستورالعمل جدید «ته لنجی» به نفع ملوانان ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه استان از ظرفیت بالایی در عرصه تجارت برخوردار است، اظهار داشت: در راستای حمایت از تجارت و بازرگانی در استان بوشهر و موضوع ته لنجی پیگیری هایی توسط مسؤولان استان از سطح ملی و کشور صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شورای تامین به صورت ویژه در سطح ملی و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیگیری لازم انجام دادند تا در دستورالعمل ابلاغی به نفع مردم استان تغییراتی ایجاد شود.

استاندار بوشهر به نتیجه پیگیری ها پرداخت و بیان کرد: نتیجه این پیگیری در خصوص ته لنجی دستورالعمل جدید به استان بوشهر ابلاغ شد.

محمدی زاده اضافه کرد: در هر سفر لنج های تجاری که مجوز صادر می شود وزن کالاهای وارداتی ته لنجی برای ترخیص از 60 تن به 75 تن افزایش یافته است.

وی از افزایش تعداد اقلام وارداتی در قالب ته لنجی خبر داد و بیان کرد: بر اساس دستورالعمل جدید تعداد اقلام وارداتی توسط لنج های تجاری و سفاری از 59 قلم به 80 نوع کالا افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل جدید «ته لنجی» به نفع ملوانان ابلاغ شد

دستورالعمل جدید «ته لنجی» به نفع ملوانان ابلاغ شد