مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-18سياسي

امام جمعه یزد در جشنواره بین المللی قصه گویی: نقالی در مدارس احیا شود


آیین گشایش بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری در پایتخت قصه گویی ایران با حضور مسئولان استان، مدیران جشنواره و 800 دانش آموز در یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیه بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در پایتخت قصه ایران با حضور فرهاد فلاح رییس بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، داوران، قصه گویان برگزیده کشور و دانش آموزان یزدی به راه افتادن کاروان شادپیمایی و با استقبال گرم کودکان و با حضور عروسک ها نواخته و شروع شد.

نقالی و پرده خوانی در مدارس احیا شود در بخش دیگری از این مراسم، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد با بیان اینکه انسان متاثر از بیان است، گفت: این یکی از خلصت های انسان است و خداوند قدرت شنیدن و گفتن را به آدمی داده است و اینکه شنیدنی ها را به چه نحوی بشنویم و چگونه آن را بیان کنیم از عنایت های خداوند است.

ناصری افزود: خداوند متعال حس زیبا دیدن و زیبا شنیدن و زیبا گفتن را به انسان داده است چرا که آدمی طالب این نیازهاست.

امام جمعه یزد گفت: انسان باید زیبا حرف بزند، زیبا ببیند و زیبا بشنود و این هنر و قدرتی است که خداوند در وجود هر کس نهاده است و این مهم روحیه کمال در انسان مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد در جشنواره بین المللی قصه گویی: نقالی در مدارس احیا شود

امام جمعه یزد در جشنواره بین المللی قصه گویی: نقالی در مدارس احیا شود