مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-20سياسي

سرگزی: وزیر علوم با استعفای رییس سازمان سنجش موافقت کند


نماینده زابل در مجلس با اشاره به استعفای رییس سازمان سنجش، گفت: از وزیر علوم درخواست دارم با این استعفا موافقت کند و به دادستان تهران نیز به دلیل نشر اکاذیب به این مسئله ورود داشته باشد.

- نماینده زابل در مجلس با اشاره به استعفای رییس سازمان سنجش، گفت: از وزیر علوم درخواست دارم با این استعفا موافقت کند و به دادستان تهران نیز به دلیل نشر اکاذیب به این مسئله ورود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سرگزی در جلسه علنی امروز اقدام بزدلانه تروریست ها در به شهادت رساندن 11 نفر از جوانان در شهرستان راسک را تسلیت گفت.

وی در تذکری بیان کرد: بیش از یک سال است که از وعده تامین کنتورهای آب توسط وزارت نیرو پس از سرمای بی سابقه سال گذشته می گذرد اما تاکنون اقدامی از ناحیه وزارت نیرو انجام نگرفته است.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری گفت: رییس سازمان سنجش در اقدامی رای دیوان عدالت اداری درباره جذب در دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته شدگان کنکور را اجرا نمی کند، آن هم به استناد اینکه این امر خلاف قانون است.

این جای سوال دارد که آیا این فرد صلاحیت تشخیص این امر را دارد؟ سرگزی با اشاره به استعفای رییس سازمان سنجش، گفت: از وزیر علوم درخواست دارم با این استعفا موافقت کند و به دادستان تهران نیز به دلیل نشر اکاذیب به این مسئله ورود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگزی: وزیر علوم با استعفای رییس سازمان سنجش موافقت کند

سرگزی: وزیر علوم با استعفای رییس سازمان سنجش موافقت کند