مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-08سياسي

قالیباف: مشکلات ما ناشی از ضعف مدیریتی است


رییس مجلس با بیان اینکه مشکلات کشور ناشی از نوع نگاه، برنامه ریزی و مدیریت است، گفت: مشکل ما در عدم اولویت بندی هاست و مشکلات بدون داشتن برنامه یا با نگاه های جزیره ای و بخشی حل نخواهد شد.

- رییس مجلس با بیان اینکه مشکلات کشور ناشی از نوع نگاه، برنامه ریزی و مدیریت است، گفت: مشکل ما در عدم اولویت بندی هاست و مشکلات بدون داشتن برنامه یا با نگاه های جزیره ای و بخشی حل نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف، در جلسه پیگری و نظارت میدانی از شهرستان اسلامشهر که با حضور استاندار تهران، فرماندار و شهردار اسلامشهر و جمعی از نمایندگان تهران امروز (جمعه) برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم که امروز توفیق پیدا کردیم تا در جمع عزیزانمان در شهرستان اسلامشهر باشیم، همچنین یاد شهدای شهرستان اسلامشهر را گرامی می داریم.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ابتدا لازم است به نکته ای در زمینه پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر اشاره کنم؛ معلوم است در سفر رییس جمهور در این زمینه تصمیم گیری شده است.

اگر بناست تصمیم گرفته شود و سپس صورت جلسه شود این بدین معناست که در آن جلسه همه مباحث کارشناسی عنوان شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این موضوع دستور بوده، براساس صورت جلسه شهرداری و وزارت راه مکلفند به تعهدات خود بدون پیش شرط عمل کنند تا این دیوار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مشکلات ما ناشی از ضعف مدیریتی است

قالیباف: مشکلات ما ناشی از ضعف مدیریتی است