مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-03سياسي

اجرای پویش نذر خون رهروان فاطمی در لرستان


مدیر کل انتقال خون لرستان از اجرای پویش نذر خون رهروان فاطمی همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر کل انتقال خون لرستان از اجرای پویش نذر خون "رهروان فاطمی" همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه در استان خبر داد.

دکتر علی سوری امروز 12 آذرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پویش نذر خون فاطمی همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه(س) در 6 آذرماه شروع شده و تا سیزدهم دی ماه مصادف با روز ولادت حضرت فاطمه(س) با محوریت اهدای خون بانوان در همه پایگاه ها و مراکز اهدای خون استان اجرا می شود.

وی افزود: نیاز به خون و فرآورده های آن همیشگی است و مختص به زمان خاصی نیست اما با توجه به نوع دوستی مردم و طرح نذر خون که چندسالی است در ایران برگزار می شود، امیدواریم کلیه اهداکنندگان به ویژه جوانان و بانوان از طرح نذر خون رهروان فاطمی استقبال کنند.

مدیرکل انتقال خون لرستان با بیان اینکه گروه اهداکنندگان خانم، کمتر در معرض ریزفاکتورهای آلوده کننده خون قرار می گیرند، اضافه کرد: از همه بانوان استان لرستان دعوت می کنیم با پیوستن به پویش نذر خون رهروان فاطمی برای اهدای خون در سراسر استان پیش قدم باشند و با اهدای خون نجات دهنده کسانی باشند که چشم انتظار قطرات حیات بخش خون هستند تا جانی دوباره یافته و به زندگی برگردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش نذر خون رهروان فاطمی در لرستان

اجرای پویش نذر خون رهروان فاطمی در لرستان