مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-25حوادث

رمالی که هم سواستفاده می کند، هم پول می گیرد


فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری رمال و کلاهبردار حرفه ای که اقدام به سوء استفاده از شهروندان می کرد، خبر داد.

- فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد مشخص شد که یک نفر با روش های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی در شهر نظرآباد اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد، فرد کلاهبردار تحت عنوان دعا نویس و رمال از مراجعین سوء استفاده نموده و مبالغی را دریافت می نماید که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه کلاهبردار شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

اسدالهی ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی ابزارآلات رمالی کشف شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف که پس از جمع بندی و تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان ضمن بیان اینکه با دستور دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد هویت متهم به نام مهر علی حسینی فرزند غلامحسن به آدرس نظرآباد خیابان الغدیر جنوبی غدیر 12 درب سوم شمالی در جهت تحصیل مال سایر شکات پرونده در فضای مجازی انتشار شود، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمالی که هم سواستفاده می کند، هم پول می گیرد

رمالی که هم سواستفاده می کند، هم پول می گیرد