مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-12فرهنگي

راهیابی قصه گویان جوان همدان به مرحله کشوری جشنواره قصه گویی


دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان از راهیابی دو نفر از قصه گویان جوان همدانی به بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی به مرحله کشوری خبر داد و گفت: - مریم شریف زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از راهیابی دو نفر از قصه گویان جشنواره قصه گویی به مرحله کشوری خبر داد و افزود: مرحله استانی این جشنواره در تاریخ 23 و 24 آبان ماه برگزار شد.

وی گفت: 500 نفر در استان همدان در سایت مربوطه برای قصه گویی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 320 اثر بارگذاری شده بود.

وی ادامه داد: در این دو روز داوری آثار با حضور داورانی از همدان، استان مرکزی و استان زنجان با توجه به دستوالعمل ارائه شده مورد داوری قرار گرفت و بعد از رأی داوران حاضر در جشنواره استانی، 16 نفر به بخش کشوری راه پیدا کردند.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان همدان تصریح کرد: بعد از داوری اثر 16 نفر برگزیده  استانی دو نفر از قصه گویان در بخش آیینی- سنتی بزرگسالان به مرحله کشوری راه یافتند.

وی گفت: بهزاد عسگری با قصه  رستم و سهراب و سیده سارا حسینی با قصه بیژن و منیژه به مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان یزد هستند.

شریف زاده خاطرنشان کرد: مرحله کشوری بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی امسال با رویکرد مردمی سازی و عمومی سازی قصه گویی از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی قصه گویان جوان همدان به مرحله کشوری جشنواره قصه گویی

راهیابی قصه گویان جوان همدان به مرحله کشوری جشنواره قصه گویی