مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-29سياسي

راز محبوبیت شهدا و حاج قاسم حمایت از ولایت است


فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان گفت: کسانی که با ولایت زاویه دارند بدانند راز بزرگی  و محبوبیت حاج قاسم و شهدا، حمایت از ولایت است.

  - ایسنا/کرمان فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان گفت: کسانی که با ولایت زاویه دارند بدانند راز بزرگی  و محبوبیت حاج قاسم و شهدا، حمایت از ولایت است.

  سردار جواد محمدی سلیمانی شامگاه هفتم آذرماه در آیین سومین یادواره 39 شهید منتسب به شهرداری جیرفت اظهار کرد: رزمندگان در گردان های جیرفت، عنبرآباد، رودبار، کهنوج و قلعه گنج تابعیت لشکر همیشه پیروز 41 ثارالله را دارند.

یک روز دارزین بم را از دست تروریست ها نجات دادند و امروز در منطقه سراوان و جنوب شرق با معاندین و گروه های تروریستی می جنگند.

وی افزود: وقتی اصلی ترین سنت خدا قرار است ساری و جاری شود و حکومت مستضعفان بر روی زمین برقرار شود، بنابراین باید سیدالشهدا علیه السلام به گودی قتلگاه برود.

در اینجا عهد خدا برداشته نمی شود تا ما امروز شاهد باشیم که اربعینی راه اندازی می شود و دستگاهی به وجود می آید که قرار است میلیون ها رزمنده را در آینده به کربلا، مکه و مدینه برساند.

محمدی سلیمانی با اشاره به اینکه تنها دستگاه امام حسین (علیه السلام) است که می تواند 30 میلیون زائر را پشتیبانی کند، در ادامه سخنانش با اشاره به مقام حضرت زهرا سلام الله علیها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز محبوبیت شهدا و حاج قاسم حمایت از ولایت است

راز محبوبیت شهدا و حاج قاسم حمایت از ولایت است