مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-05اقتصادي

متقاضیان گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کنند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر هر کپسول گاز یارانه ای به قیمت 27 هزار و 900 تومان عرضه می شود، گفت: - ایسنا/البرز مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر هر کپسول گاز یارانه ای به قیمت 27 هزار و 900 تومان عرضه می شود، گفت: فروش کپسول گاز با بیش از نرخ مصوب تخلف است و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

محسن وزارتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه با فرارسیدن فصل سرد میزان مصرف گاز مایع در کشور توسط مشترکین خانگی یا مشاغل خردی که گازرسانی به آنها صورت نگرفته افزایش می یابد، اظهار کرد: دولت برای اینکه گاز مایع به دست مصرف کنندگان واقعی برسد سامانه سدف را راه اندازی کرده به همین دلیل واجدین شرایط برای دریافت سهمیه خود حتما باید در این سامانه ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآوروه های نفتی) نشده اند به آدرس NEWTEJARATASAN.

NIOPDC.

IR مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر کپسول گاز یارانه ای به قیمت 27 هزارو 900 تومان عرضه می شود، گفت: فروش کپسول گاز با بیش از نرخ مصوب تخلف است و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کنند

متقاضیان گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کنند