مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-26اقتصادي

ارائه خدمات به ارزش 12 همت به شرکت های فعال در زنجیره صنایع معدنی کشور


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه امروز حدود 3400 شرکت دانش بنیان در دسته مواد پیشرفته، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی درحال فعالیت هستند، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه امروز حدود 3400 شرکت دانش بنیان در دسته مواد پیشرفته، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی درحال فعالیت هستند، گفت: تاکنون 12 هزار میلیارد تومان (همت) انواع خدمات مالی به این شرکت ها ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاویون شرکت های دانش بنیان در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) میزبان 21 شرکت دانش بنیانی است که محصولات، دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه صنایع فولادی و معدنی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

دکتر محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ظهر امروز یکشنبه 5 آذر ماه در حاشیه بازدید از این پاویون و رونمایی از دو محصول دانش بنیان در جمع خبرنگاران، گفت: حوزه فولاد و معدن یکی از مزیت های نسبی کشور محسوب می شود.

در حوزه ذخایر معدنی جزء 15-10 قدرت معدنی دنیا شناخته می شویم.

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه هایی مانند ایران متافو، فرصت مناسبی است تا بتوانیم دستاوردها و تلاش های پژوهشگران، فناوران و صنعتگران کشور در حوزه فولادی و معدنی و همچنین توانمندی های شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه را معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به ارزش 12 همت به شرکت های فعال در زنجیره صنایع معدنی کشور

ارائه خدمات به ارزش 12 همت به شرکت های فعال در زنجیره صنایع معدنی کشور