مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:102023-11-22سياسي

نیاز امروز ما به تفکر بسیجی یک نیاز حیاتی است


همایش بزرگ بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان «پیروان ولایت» برگزار شد - همایش بزرگ بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان پیروان ولایت برگزار شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این مراسم ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار کرد: به مردم مقاوم غزه و رزمندگان غیورشان که در برابر اسراییل غاصب ایستاده و آن جانیان را درمانده کردند، درود می فرستیم و معتقدیم برطبق آیات قرآن کریم حق بر باطل پیروز است.

خزایی با بیان اینکه امروز رزمندگان جبهه مقاومت عظمت اسلام عزیز را به رخ جهانیان می کشند، تصریح کرد: اقدام آنها در عملیات طوفان الاقصی به نحوی بود که بهترین فرمایش را رهبر انقلاب در این رابطه فرمودند که این شکست غیرقابل ترمیم است و ما با استقامت و ایمان، اضمحلال این رژیم جعلی را خواهیم دید.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) در آخرین پیام خود خطاب به رزمندگان و جوانان فرمودند شما باید هسته های مقاومت و بسیج را شکل دهید و امروز با رهبری مقام معظم رهبری شاهد تحقق آن هستیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به بسیجیان گفت: ما معتقدیم این همراهی و همدلی شما می تواند مسیر تعالی و رشد سازمانی را به دنبال داشته باشد، همان گونه که امام راحل(ره) فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز امروز ما به تفکر بسیجی یک نیاز حیاتی است

نیاز امروز ما به تفکر بسیجی یک نیاز حیاتی است