مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-25بين الملل

بارسلون روابطش با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد


شورای شهر بارسلون با تایید اعلامیه، روابط با رژیم صهیونیستی را تا زمان برقراری آتش بس دائمی در غزه و احترام این رژیم به حقوق اولیه مردم فلسطین به حالت تعلیق درآورده است.

- شورای شهر بارسلون با تایید اعلامیه، روابط با رژیم صهیونیستی را تا زمان برقراری آتش بس دائمی در غزه و احترام این رژیم به حقوق اولیه مردم فلسطین به حالت تعلیق درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این نخستین باری نیست که بارسلون روابطش با رژیم صهیونیستی را قطع می کند.

در فوریه 2023، شهردار سابق بارسلون آدا کولاو روابط این شهر را با رژیم صهیونیستی و تل آویو تعلیق کرد.

وی در جریان انتخابات تابستان سال جاری میلادی موضع خود را باخت و شهردار جدید خوآمه کویبونی روابط دیپلماتیک را با رژیم صهیونیستی و تل آویو به حالت قبلی برگرداند.

اعلامیه روز جمعه در تعلیق روابط بارسلون با رژیم صهیونیستی از سوی حزب چپ افراطی Barcelona en Comun متعلق به حزب خانم کولاو مطرح و مورد حمایت حزب سوسیالیست کویبونی و همچنین حزب جدایی طلب ERC قرار گرفت.

در این بیانیه، تمامی حملات به جمعیت غیرنظامی و همچنین مجازات جمعی، بی خانمانی اجباری، تخریب سیستماتیک منازل و زیرساخت های مدنی و همین طور توقف ارسال سوخت، آب، غذا و دارو به جمعیت غیرنظامی غزه محکوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلون روابطش با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد

بارسلون روابطش با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد