مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-19سياسي

لایحه بودجه 1403 دوباره اعلام وصول شد/ وزیر صمت در مجلس حاضر نشد!


جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 28 آذر 1402) تشکیل شد و لایحه بودجه 1403 کل کشور مجددا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

- ، نشست علنی امروز-(سه شنبه 28 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1403 مجددا اعلام وصول شد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه اعلام کرد: به اطلاع همکاران محترم و ملت ایران می رسانم در اجرای ماده 182قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1403 کل کشور که با اصلاحاتی مجددا به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است، اعلام وصول می شود.

همچنین قرار شد در ادامه جلسه امروز مجلس موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرد: گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور ارجاع گزارش نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علیصدر همدان به قوه قضاییه ارسال گزارش نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران به قوه قضاییه از آن جایی که اخیرا وزارت کشاورزی و وزارت صمت برخی از اختیارات خود را به اتاق اصناف واگذار کردند و اتاق اصناف باید نظارت کامل بر اصناف داشته باشد و اصلاح قانون شاید بتواند هدف این طرح را محقق کند.

همچنین درباره بحث تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران نیز طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا فدراسیون سوارکاری با اعمال تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه 1403 دوباره اعلام وصول شد/ وزیر صمت در مجلس حاضر نشد!

لایحه بودجه 1403 دوباره اعلام وصول شد/ وزیر صمت در مجلس حاضر نشد!