مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:472023-11-25سياسي

جبهه مقاومت بر اساس الگوی بسیج درحال مبارزه با صهیونیزم جهانی است


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای به مناسبت روز بسیج تاکید کرد: امروز نیز جبهه مقاومت براساس الگو و تفکر بسیجی در حال مبارزه با صهیونیزم جهانی است و راهپیمایی های گسترده آزادی خواهان جهان در حمایت از مظلومان و مجاهدان فلسطینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی عظیم مردمی به پیروزی رسید و مردم در استمرار و بقای آن تاکنون نقش به سزایی داشته اند.

سخن امام خمینی -قدس سره- ، راه و هدف او، توده های مردم را برای مبارزه همراه کرد و امروز بسیج به عنوان مردمی ترین ، فرهنگ آفرین ترین و اقتدار آفرین ترین تبلورهای حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی است.

بسیج یک اندیشه وسیع و سبک زیستن است.

بسیج در نام و شناسه و کارت و عضویت خلاصه نمی شود و در حقیقت هر کسی که برای عزت و اقتدار دین و کشور مجاهدت می کند یک بسیجی است و این عنوان برای همه ی مجاهدان فی سبیل الله صدق می کند و در یک جغرافیا نمانده و نخواهد ماند.

امروز نیز جبهه مقاومت براساس الگو و تفکر بسیجی در حال مبارزه با صهیونیزم جهانی است و راهپیمایی های گسترده آزادی خواهان جهان در حمایت از مظلومان و مجاهدان فلسطینی، حرکتی بسیج محور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت بر اساس الگوی بسیج درحال مبارزه با صهیونیزم جهانی است

جبهه مقاومت بر اساس الگوی بسیج درحال مبارزه با صهیونیزم جهانی است