مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:552023-11-23اقتصادي

راه اندازی شعبه مختص انجام کارهای بانکی نهضت ملی مسکن


رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: باجه (شعبه) بانکی توسط بانک مسکن در کارگزاری نهضت ملی مسکن در زنجان راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد کردلو، رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان شامگاه امروز در جمع خبرنگاران از راه اندازی باجه بانکی مسکن در کارگزاری نهضت ملی مسکن در زنجان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی این شعبه توسط بانک مسکن در راستای تسریع در تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن و برای تقسیط تسهیلات بانکی, راه اندازی شده است.

   رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان افزود: با استقرار این شعبه متقاضیان در زمان عقد قرارداد با سازنده و قبل از تحویل واحد به صورت فیزیکی تشکیل پرونده بانکی را نیز انجام می دهند و سپس باید قسط بندی تسهیلات بانکی انجام شود که با استقرار این شعبه کار متقاضی سهل تر می شود.

وی گفت: با راه اندازی این باجه بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن می توانند برای انجام کارهای مربوط به انتخاب واحد خود به کارگزاری نهضت ملی مسکن (جنب نظام مهندسی ساختمان) مراجعه کنند و در همان محل نیز کارهای اولیه بانکی را نیز انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبه مختص انجام کارهای بانکی نهضت ملی مسکن

راه اندازی شعبه مختص انجام کارهای بانکی نهضت ملی مسکن