مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:312023-12-03ورزشي

زیرساخت ها و فضای مناسب برای ورزش معلولان کردستان فراهم شود


به گزارش  خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران مراکز غیردولتی و انجمن های معلولین که به مناسبت روز جهانی معلولان و در محل سالن اجتماعات بهزیستی سنندج برگزار شد، از معلولان به عنوان توان یابان نام برد و اظهار کرد: جامعه ارجمند معلولان با توکل به پروردگار یکتا و تکیه بر اراده محکم و خودباوری در عرصه های مختلف هنری، علمی و فنی، نشان داده اند که توانمند و افتخارآمیز هستند.

وی مناسب سازی ادارات دولتی، اماکن و فضاهای شهری برای سهولت دسترسی افراد دارای معلولیت به خدمات را ضروری بیان کرد و گفت: عمده ترین مسئله امروز در استان و سایر نقاط مناسب سازی معابر است که اهتمام ویژه را می طلبد و این مهم را در دستور کار قرارمی دهیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه کار و خدمت به افراد دارای معلولیت، افتخار ماست، تصریح کرد: با توجه به شرایط توپوگرافی خاص شهر سنندج با وجود تپه ها و پستی و بلندی های زیاد، دستگاه های ذیربط موظف هستند معابر را جهت تردد آسان توان یابان بدون مشکل و مانع، در شهر فراهم کنند.

زارعی کوشا با اشاره به تاثیر فعالیت های ورزشی بر سلامتی معلولین، افزود: ورزش و برنامه های تربیت بدنی جزو واجبات برنامه های روتین معلولین است که باید به آن توجه ویژه معطوف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت ها و فضای مناسب برای ورزش معلولان کردستان فراهم شود

زیرساخت ها و فضای مناسب برای ورزش معلولان کردستان فراهم شود