مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 23:502023-12-05ورزشي

برگزاری دو یادواره شهدای ورزشکار و رسانه در بابل


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دو برنامه محوری یادواره شهدای رسانه و شهدای ورزشکار در شهرستان بابل برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دو برنامه محوری یادواره شهدای رسانه و شهدای ورزشکار در شهرستان بابل برگزار می شود.

قاسم عزیززاده گرجی امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در فرمانداری بابل برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: باید شخصیت والای حضرت فاطمه(س) به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شود تا جوانان ما چهره های بدلی را الگو نکنند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) منابع هویت ساز ما هستند، تصریح کرد: ما نتوانستیم به درستی در معرفی این ظرفیت ارزشمند موفق باشیم لذا پرداختن به شخصیت اهل بیت(ع) بخصوص زوایای شخصیتی حضرت زهرا(س) در جلسات اداری امری ضروریست.

گرجی با اشاره به اینکه فلسطین مسئله امروز جهان شده و تلاش مقاومت به پیروزی منجر می شود، یادآور شد: در هیچ مقطعی بین مردم و گروه مقاومت این اتفاق نظر نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دو یادواره شهدای ورزشکار و رسانه در بابل

برگزاری دو یادواره شهدای ورزشکار و رسانه در بابل