مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-02حوادث

کشف 38 فقره سرقت در شاهرود


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای سابقه دار محتویات خودرو با اعتراف به 38 فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در شاهرود مأموران انتظامی شهرستان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

موقوفه ای با بیان اینکه گشت های انتظامی به صورت هدفمند نسبت به پیگیری موضوع اقدام کردند، افزود: درنهایت مأموران یگان امداد به همراه کارکنان کلانتری 11 آزادی حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک نفر در حال پرسه زدن اطراف خودروهای پارک شده، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری و انتقال فرد مظنون به کلانتری و انجام تحقیقات فنی به 38 فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شاهرود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه متهم 45 ساله دارای سابقه سرقت خودرو، معتاد و غیربومی بود، به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

پایان پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 38 فقره سرقت در شاهرود

کشف 38 فقره سرقت در شاهرود