مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-09سياسي

تنوع اقوام و مذاهب زمینه ساز تقویت انسجام اسلامی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ما از فرصت اقوام و مذاهب در سیستان و بلوچستان برخورداریم و باید از آن در راستای رشد جامعه، تقویت انسجام اسلامی و تقویت وحدت امت اسلامی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی همزمان با روز دانشجو با حضور در پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان زاهدان پای درد دل دانشجویان نشست و با استماع مشکلات و مطالبات دانشجویان ضمن پاسخگویی به سوالات، نکات مد نظر را تبیین کرد.

  امام جمعه زاهدان داشت: دانشجویان دارای ویژگی هایی از جمله نشاط، شادابی، توان جوانی، آزاد اندیشی و برخوردار از ایمان، تعهد و باور هستند که اگر با عقلانیت تدبیر، دانش، بینش و مهارت همراه شود تبدیل به یک موجود تاثیرگذار و پیشران در جامعه خواهد بود و شتاب رشد و تعالی را افزایش خواهد داد.

  وی افزود: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر این ویژگی ها در مسیر تعلیم و تربیت قرار دارند و خود را برای معلم شدن آماده می کنند که جایگاه معلم ارزشمند و حائز اهمیت است و بر اساس همین اهمیت مسئولیت بیشتری را عهده دار خواهند بود.

  وی ادامه داد: برای اینکه یک معلم موفق باشیم باید توانمندی های مختلف علمی، مهارتی، بینشی، شعور انقلابی، فکر اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع اقوام و مذاهب زمینه ساز تقویت انسجام اسلامی است

تنوع اقوام و مذاهب زمینه ساز تقویت انسجام اسلامی است