مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-11سياسي

آغاز رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی در مازندران


رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی با هدف الگونمایی و توانمندسازی پایگاه های مقاومت محلات استان از امروز 20 آذرماه آغاز شده و تا 24 آذرماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر امروز در نشست خبری با موضوع برگزاری نخستین رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی (اسوه) که در سالن کوثر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد:  یکی از موضوعاتی که این روزها موجب نگرانی دلدادگان به انقلاب اسلامی شده، فعالیت های ناظر به مسجدمحوری است.

وی با اشاره به اینکه حضور کمرنگ جوانان و نوجوانان در مساجد موجب نگرانی خانواده ها شده است، افزود: رویداد بسیار ارزشمند آموزشی مسئله محور محلات مهدوی در استان مازندران در حال برگزاری است که می تواند کمک کار باشد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه در سال های 97 و 98 طرحی با نام جبهه خرمشهرها در شهرستان بابلسر شکل گرفت، اضافه کرد: در ادامه با جمع آوری تجربیات این طرح و طرح های مشابه در سراسر کشور، یک الگو براساس زیست بوم استان تعریف شد.

مسلمی با اعلام اینکه از ابتدای سال 1400 این طرح به سراسر استان ابلاغ و متعاقبا در سال گذشته این طرح از سوی سازمان بسیج مستضعفین در سراسر کشور اجرا شد، بیان کرد: این طرح در مازندران با نام محله مهدوی و در سراسر کشور با نام محله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی در مازندران

آغاز رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی در مازندران