مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-08سياسي

انتقاد امام جمعه شیراز از بسته بودن درب نمازخانه های بین راهی


امام جمعه شیراز با بیان اینکه درب برخی از نمازخانه های بین راهی به بهانه های مختلف بسته است از متولیان امر خواست تا نسبت به بهبود وضعیت نمازخانه های بین راهی رسیدگی کنند.

- ایسنا/فارس امام جمعه شیراز با بیان اینکه درب برخی از نمازخانه های بین راهی به بهانه های مختلف بسته است از متولیان امر خواست تا نسبت به بهبود وضعیت نمازخانه های بین راهی رسیدگی کنند.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 17 آذر در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام، گفت: برای اقامه نماز دستگاه هایی نظیر سازمان تبلیغات، اوقاف، ستاد اقامه نماز و .

متولی هستند اما طبق منطق قرآن همه مدیران در اقامه نماز مسئول خواهند بود بنابراین همه باید کوشش کنند تا اقامه نماز در استان فارس به نحو احسن انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با انتقاد از بسته بودن درب نمازخانه های بین راهی در استان، گفت: بسیاری از مردم مقید به نماز اول وقت هستند اما در طول سفر نمی توانند نماز خود را اقامه کنند چراکه درب برخی از نمازخانه های بین راهی به بهانه های مختلف بسته است بنابراین متولیان این حوزه باید همه را به صف کنند و ستاد اقامه نماز فعال شود.

وی با اشاره به اینکه هرکسی با توجه به مسئولیت خودش باید در زمینه اقامه نماز نقش آفرینی کند، تاکید کرد: 20 الی 26 آذر به نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه شیراز از بسته بودن درب نمازخانه های بین راهی

انتقاد امام جمعه شیراز از بسته بودن درب نمازخانه های بین راهی