مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-25اقتصادي

فرودگاه امام به هاب جدید حمل و نقل هوایی خاورمیانه تبدیل می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هیو کان مدیرعامل شرکت چینی «هاکان» در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه فاز 2 فرودگاه امام خمینی (ره) با قدردانی از مهمانوازی گرم ایرانی ها، - مدیرعامل شرکت چینی هاکان با تاکید بر این که همکاری چین با ایران تزلزل ناپذیر است، گفت:با همکاری قرارگاه خاتم، پروژه توسعه فرودگاه امام به سرمشق توسعه جاده ابریشم تبدیل می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هیو کان مدیرعامل شرکت چینی هاکان در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه فاز 2 فرودگاه امام خمینی (ره) با قدردانی از مهمانوازی گرم ایرانی ها، اظهار کرد: در سفر رییس جمهوری ایران به چین، رییس جمهور چین تاکید کرد روابط دو کشور با نگاه استراتژیک بوده و آنرا توسعه می دهد.

وی افزود: این روابط بدون در نظر گرفتن هرگونه تغییر در شرایط بین المللی به صورت تزلزل ناپذیر با دوستان ایرانی ادامه می یابد.

وی با اشاره اینکه توسعه مستمر همکاری ها با ایران ادامه دارد، تصریح کرد: بر این اساس همکاری ها در پروژه های جدید ارتقا می بخشیم.

مدیرعامل شرکت هاکان تاکید کرد: این همکاری ها در راستای قرارداد 25 ساله ایران و چین است که به منظور تقویت سرمایه گذاری در بخش انرژی و زیرساخت های ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه امام به هاب جدید حمل و نقل هوایی خاورمیانه تبدیل می شود

فرودگاه امام به هاب جدید حمل و نقل هوایی خاورمیانه تبدیل می شود