مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:052023-11-22سياسي

ارزش های انقلاب را در هفته بسیج برای دانش آموزان یادآوری کنیم


کار مهم این است که ارزش های انقلاب را در هفته بسیج برای دانش آموزان یادآوری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم غبارروبی گلزار شهدای قلعه رییسی با حضور امام جمعه، بسیحیان مسوولان و جمعی از دانش آموزان دبیرستان و هنرستان قلعه رییسی برگزار شد.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رییسی در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای ارائه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان است.

امام جمعه قلعه رییسی تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان هدف اول جبهه جنگ نرم دشمن است لذا ولایت پذیری و بصیرت افزایی دانش آموزان خنثی کننده توطئه های دشمنان در جنگ نرم خواهد بود.

وی مردم چاروسا را مردمی وفادار به نظام و انقلاب یاد کرد و افزود: امیدواریم نسل جوان و دانش آموزان ادامه دهنده خوبی برای شهدا و بسیجیان باشند.

 رجایی فرمانده بسیج چاروسا با گرامیداشت این هفته تصریح کرد: هفته بسیج  بهترین فرصت برای ترویج روحیه انقلابی گری در بین بسیجیان و همچنین بیان عملکرد بسیج است.

رجایی خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه دادن راه و اهداف ارزشمند و والای آنان از مصادیق سپاسگزاری از رشادت های این دلیران و حفظ ارزش و جایگاه این اسوه های حسنه انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های انقلاب را در هفته بسیج برای دانش آموزان یادآوری کنیم

ارزش های انقلاب را در هفته بسیج برای دانش آموزان یادآوری کنیم