مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-30حوادث

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد در محور های برون شهری شرق استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج کهریزی عصر پنجشنبه 9 آذر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز و از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخه 8 آذر ماه و از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 9 و 10 آذر ماه تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع می باشد.

کهریزی بیان کرد: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه مورخه 10 آذر ماه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور هراز و از ساعت 14 الی 22 بصورت مقطعی یک طرفه خواهد شد؛ تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخه 8 آذر ماه الی ساعت 6 روز شنبه مورخه 11 آذر ماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا (ع) ممنوع می باشد که در این خصوص تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای انجام ماموریت های ضروری حرکت می کنند استثناء می باشد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در پایان سخنان خود از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران