مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-18سياسي

عزاداری هیئت هنر و رسانه قم در سوگ مادر


مراسم شام غریبان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در هیئت هنر و رسانه قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) در شام غریبان شهادت ایشان با حضور هنرمندان و اهالی رسانه استان قم شب گذشته در هیأت هنر و رسانه در مجتمع آموزشی هدایت برگزار شد.

در این مراسم حسین بیاتانی از شاعران آیینی کشور به شعرخوانی و حسن مالکی نژاد از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت پرداخت.

حجت الاسلام حسین مهدی زاده در این مراسم اظهار کرد: حضرت زهرا(س) تلاش کرد تا جامعه آن روز را نسبت به انحرافی که ایجادشده بود آگاه کند؛ دوره مبارزات آن حضرت با اتفاقات سختی همانند آتش زدن درب خانه امیرالمؤمنین(ع) همراه بود که این کار بسیار شوکه کننده بود، تا جایی که حضرت علی(ع) در این ایام در خانه ماند و در خدمت حضرت زهرا(س) بود.

وی گفت: در این ایام عیادت هایی از سوی زنان هاشمی از حضرت فاطمه زهرا(س) صورت گرفت و آن حضرت از تبعات کاری که نسبت به غصب حکومت انجام دادند، سخن گفتند.

مهدی زاده ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) در این دیدارها می فرمودند روزگار را می گذرانم درحالی که از مردمان شهر بیزار هستم؛ حضرت در این عیادت ها نکاتی از شخصیت حضرت علی(ع) بیان کردند و فرمودند که شما باکارهایی که انجام دادید فقط خسارت به بار آوردید درحالی که در تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری هیئت هنر و رسانه قم در سوگ مادر

عزاداری هیئت هنر و رسانه قم در سوگ مادر