مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-12بين الملل

تغییر موضع گسترده رای دهندگان سیاه پوست آمریکا نسبت به ترامپ و بایدن


یک پنجم از رای دهندگان سیاه پوست آمریکایی به «یک نفر دیگر» به جای ترامپ یا بایدن برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا فکر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از معتبرترین نظرسنجی های انجام گرفته شده از رای دهندگان رنگین پوست در آمریکا نشان می دهد، جایگاه جو بایدن رییس جمهور این کشور در بین جامعه رای دهندگان سیاه پوست به عنوان یکی از مولفه های مهم در سبد رای بایدن در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 رو به تزلزل و کاهش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو ، طبق نتایج نظرسنجی مذکور، مخالفت شدیدی از سوی رای دهندگان سیاه پوست آمریکایی نسبت به بایدن شکل گرفته است که این موضوع حمایت از وی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا را در بین گروه با مشکل مواجه می سازد.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، از هر 5 سیاه پوست آمریکایی، 17 درصدشان عنوان کرده اند که به جای بایدن، به دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا رای خواهند داد.

در میان 20 درصد پاسخ دهندگان این نظرسنجی هم عنوان کرده اند، به فرد دیگری غیر از بایدن یا ترامپ رای می دهند.

نظرسنجی مذکور در دانشگاه شیکاگو با حضور 3 هزار و 448 رای دهنده از تاریخ 8 نوامبر تا 30 نوامبر در تمامی 50 ایالت آمریکا برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر موضع گسترده رای دهندگان سیاه پوست آمریکا نسبت به ترامپ و بایدن

تغییر موضع گسترده رای دهندگان سیاه پوست آمریکا نسبت به ترامپ و بایدن