مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-19اقتصادي

قیمت رسمی جدید محصولات لبنی (انواع شیر، ماست، پنیر)، 28 آذر 1402


صنایع لبنی شیرخام را به صورت یارانه ای و با قیمت مصوب دریافت می کنند و از طرفی اجازه صادرات محصولات تولیدی با ماده اولیه یارانه ای به آنها داده شده است آنها نیز باید 4 محصول خود را با قیمت مصوب در بازار عرضه کنند.

- جی پلاس ؛ وزارت جهاد کشاورزی آخرین نرخ مصوب محصولات لبنی را اعلام کرد و با گرانی فروشی و عدم عرضه محصولات تنظیم بازار توسط برخی صنایع لبنی برخورد کرد.

طبق گزارش تسنیم، صنایع لبنی شیرخام را به صورت یارانه ای و با قیمت مصوب دریافت می کنند و از طرفی اجازه صادرات محصولات تولیدی با ماده اولیه یارانه ای به آنها داده شده است آنها نیز باید 4 محصول خود را با قیمت مصوب در بازار عرضه کنند.

بر اساس توافق انجام شده با انجمن صنایع لبنی 4 محصول آنها باید با قیمت مصوب به فروش برسد اما شاهد گران فروشی و عدم عرضه محصولات تنظیم بازاری توسط برخی از صنایع لبنی هستیم.

مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی سازمان حمایت در مهر ماه به این صنایع هشدار داد و گفت: از آنجا که تاثیر افزایش قیمت مصوب شیر خام و سایر هزینه های تولید قبلاً در قیمت این محصولات لحاظ و از سوی واحدهای تولیدی اعمال شده است لذا هرگونه افزایش مجدد قیمت ها فاقد وجاهت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت رسمی جدید محصولات لبنی (انواع شیر، ماست، پنیر)، 28 آذر 1402

قیمت رسمی جدید محصولات لبنی (انواع شیر، ماست، پنیر)، 28 آذر 1402