مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-04اقتصادي

زیرساخت های جانبی مسکن ملی در آستانه مناقصه قرار دارد؛ صدرا همچنان بلاتکلیف


به گفته مدیرکل راه و شهرسازی فارس چهار کاربری ضروری مسجد، مدرسه، درمانگاه و کلانتری سایت های مسکن ملی استان در ده روز آینده به مناقصه گذاشته خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ،برپایی نهضت ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه در رأس وعده های دولت سیزدهم قرار داشت و به عنوان ابرپروژهای فراگیر از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در تمام کشور از جمله استان فارس پیگیری شد.

آنچه تصمیم گیران در تشریح این طرح می گفتند نشان می داد خانه هایی که تحت عنوان مسکن ملی ساخته خواهند شد نواقص و عیوب طرح مسکن مهر را که در زمان خود طرحی موفق بود، ندارد.

از جمله بی توجهی به کاربری های خدماتی که  تحت عنوان کاربری های  روبنایی از آن یاد می شود.

این کاربری های جانبی شامل ساخت مدرسه، کلانتری، مراکز درمانی _ بهداشتی و مسجد هستند که طبق وعده مدیران باید در تمامی سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان بنا شوند.

280 پروژه خدمات عمومی به زودی به مناقصه گذاشته می شود در این باره محمودرضا طالبان، مدیرکل راه و شهرسازی فارس در گفتگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه تا امروز 88 سایت نهضت ملی مسکن داریم که 85 سایت آن طراحی شده است.

گفت: طراحی در دو مرحله انجام میشود، فاز اول طراحی در مورد طرح ها و نقشه های اولیه است که مثلا قطعات چگونه اند ابعاد این قطعات چقدر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های جانبی مسکن ملی در آستانه مناقصه قرار دارد؛ صدرا همچنان بلاتکلیف

زیرساخت های جانبی مسکن ملی در آستانه مناقصه قرار دارد؛ صدرا همچنان بلاتکلیف