مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-09سياسي

استکبارگران در اغتشاشات نشان دادند که اصل نظام و ولایت فقیه را هدف گرفتند


امروزه همه بدخواهان دست به دست هم دادند تا ایران نباشد و در اغتشاشات گذشته دیدیم که استکبار با موضوع اصل نظام و ولایت فقیه دشمنی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بخش چمستان شهرستان نور، حجت الاسلام سید محمود موسوی شامگاه امروز در یادواره سرداران و 10 شهید روستای پولادکلا، اظهار کرد: شهدا با اهل بیت و معصومان عجیبن بودند و خداوند آنها را انتخاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه اگر زندگی و دقایق افراد بوی بندگی بگیرد انسان خدایی می شود، افزود: زندگی فردی، اجتماعی و سیره شهدا بوی خدا و عطر سالار شهیدان می داد.

امام جمعه چمستان با اعلام اینکه نباید در زرق و برق دنیا خودمان را گرفتار کنیم، تصریح کرد: گرفتاری در دنیا قل و زنجیر دنیوی به گردن می آویزد و انسان را به بند می کشد.

موسوی با اشاره به اینکه شهدا شناسنامه و هویت ما هستند و هم اکنون هرچه داریم به برکت خون شهدا است، خاطرنشان کرد: شهدا امامزادگان عشق هستند و باید با طهارت در مجالس شهیدان وارد شویم.

وی با اعلام اینکه مجالس یادواره شهدا انسان را طاهر کرده و به بلد طیب نزدیک می کند، متذکر شد: کشورمان مردم با اخلاق، انقلابی، آگاه، قدرشناس و بصیر دارد که همیشه در صحنه بوده و پای آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و اعتقادات خود ثابت قدم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارگران در اغتشاشات نشان دادند که اصل نظام و ولایت فقیه را هدف گرفتند

استکبارگران در اغتشاشات نشان دادند که اصل نظام و ولایت فقیه را هدف گرفتند