مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-19اقتصادي

خبر خوش برای 5 واحد صنعتی کرمانشاه


به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه پرداخت تسهیلات به پنج طرح صنعتی کرمانشاه از محل تسهیلات سفر رییس جمهور به استان نهایی شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه پرداخت تسهیلات به پنج طرح صنعتی کرمانشاه از محل تسهیلات سفر رییس جمهور به استان نهایی شده است.

محسن دارابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه 800 میلیارد تومان از تسهیلات مصوب سفر رییس جمهور برای بخش صنعت و معدن کرمانشاه از محل بانک توسعه تعاون بود که این بانک اعلام کرده بود امکان تامین مالی بیش از 200 میلیارد تومان را برای طرح ها ندارد، گفت: در جریان سفر چندی قبل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کرمانشاه موضوع را مطرح کردیم و در نهایت با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد این 800 میلیارد تومان به صورت کامل به کرمانشاه اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه اخیرا در نشستی که با حضور استاندار، مدیرعامل بانک توسعه تعاون و تعدادی از نمایندگان کرمانشاه برگزار شد با تامین مالی پنج طرح مهم کرمانشاه از محل این تسهیلات موافقت شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین این طرح ها ذوب آهن شهدای کرمانشاه واقع در شهرستان صحنه است که مقرر شد 130 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای 5 واحد صنعتی کرمانشاه

خبر خوش برای 5 واحد صنعتی کرمانشاه