مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-21پزشكي

محلات کم برخوردار کشور زیر چتر بیمه های درمانی رفتند


مدیر کل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات تعداد بیمه شدگان در محلات کم برخوردار کل کشور را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مسعود مشایخی با اشاره به اینکه بیمه سلامت یک سازمان بیمه گر پایه در خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت و درمان است، گفت: بیمه سلامت در حال حاضر بیش از 44 میلیون نفر بیمه شده دارد.

مدیر کل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بر اساس قانون تمامی افراد باید تحت پوشش بیمه باشند، از این جهت در بحث عدالت در سلامت اول دهک های پایین مورد توجه قرار گرفتند، به ویژه سه دهک اول جامعه به صورت رایگان و با مصوبه مجلس و حمایت دولت در سال گذشته (1401) و با اعتبار 6 هزار میلیارد تومانی بیمه شدند.

 وی تصریح کرد: این سه دهک کاملا رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، علاوه بر این با همکاری ستاد توانمندی محلات کم برخوردار و سایر نهادهای ذی ربط 2020 منطقه در کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، بنابر این بیش از 1 میلیون و 200 هزار نفر هم در این محلات بیمه سلامت رایگان شدند.

مشایخی تاکید کرد: در سال 1402 دو دهک دیگر نیز به مجموعه بیمه شدگان رایگان اضافه شدند، لذا در حال حاضر بیش از 12 میلیون نفر در این 5 دهک بیمه رایگان دارند، برای دهک های 6 تا 9 نیز تخفیفات حق بیمه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات کم برخوردار کشور زیر چتر بیمه های درمانی رفتند

محلات کم برخوردار کشور زیر چتر بیمه های درمانی رفتند