مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-07اجتماعي

خوزستان میزبان 14 شهید گمنام دفاع مقدس می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خوزستان میزبان 14 شهید گمنام دفاع مقدس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، میرعبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خوزستان میزبان 14 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس می شود.

وی در ادامه بیان کرد: پیکر پاک و مطهر این 14 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در 14 نقطه یادمانی استان خوزستان همزمان با سراسر کشور تشییع می شود و در روز های پی در پی به خاک سپرده خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان شرکت ها و سازمان های خوزستان که یادمان شهدای گمنام در آن ها ساخته شده است نشستی برگزار شد که برنامه ریزی های لازم برای تشییع پیکر شهدا صورت گرفت.

وی از همه مردم استان خوزستان درخواست کرد که به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان در برنامه تشییع پیکر پاک و مطهر این 14 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یابند.

مراد حاجتی عنوان کرد: برای تشییع پیکر پاک و مطهر این 14 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان برنامه ریزی شده است که جزییات آن به زودی به اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان میزبان 14 شهید گمنام دفاع مقدس می شود

خوزستان میزبان 14 شهید گمنام دفاع مقدس می شود