مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-05سياسي

لایحه حجاب مجددا به شورای نگهبان رفت


رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را رفع و گزارش خود را به شورای نگهبان ارسال کردیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بعد از اعلام ایرادات از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را اصلاح و گزارش خود را جهت بررسی مجدد به شورای نگهبان ارسال کرد.

 بخش هایی از گفت و گوی غضنفرآبادی را در ادامه می خوانید:   چند روز است که گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال شده است و منتظریم شورای نگهبان این گزارش را بررسی و درباره آن اعلام نظر کند.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: همچنین هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایراداتی به مصوبات مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب گرفته بود که ما به آن ها هم پاسخ دادیم.

گفتنی است؛ بر اساس تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه حجاب و عفاف بر اساس اصل 85 رسیدگی شد؛ یعنی در صحن مجلس بررسی نشد و کمیسیون قضایی مجلس آن را مورد بررسی قرار داد و با توجه به ایرادات شورای نگهبان، آن را اصلاح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه حجاب مجددا به شورای نگهبان رفت

لایحه حجاب مجددا به شورای نگهبان رفت