مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-12سياسي

دانشجویان باید هنر تولید ثروت را آموزش ببینند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دانشجویان باید هنر تولید ثروت را آموزش ببینند گفت: امروز ضمن توجه به درس خواندن باید تولید ثروت را آموزش دهیم و نسل جوان ما با آن آشنا باشند.

- به گزارس خبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان عصر امروز پیرو درخواست تعدادی از دانشجویان دانشگاه زینب کبری(س) به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر برخی مشکلات در رابطه با عدم وجود فضای خوابگاهی، در این واحد علمی حاضر و از نزدیک شنونده مشکلات و دغدغه های دانشجویان بود.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه دانشجویانی که وارد مجموعه های فنی و حرفه ای می شوند کمتر با مشکل بیکاری مواجه می شوند، اظهار داشت: رشته های موجود در این واحد آموزشی به جای آنکه در آینده جوانانی را برای کارمندی تربیت کند، زمینه ساز کارآفرینی آنها خواهد بود.

وی افزود: از نظر اسلام خوب نیست که انسان برای دیگران کار کند و کارمند باشد، بهتر است خود فرد تولید ثروت کند و کارآفرین باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دانشجویان باید هنر تولید ثروت را آموزش ببینند، اظهار کرد: امروز ضمن توجه به درس خواندن باید تولید ثروت را آموزش دهیم و نسل جوان ما با آن آشنا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان باید هنر تولید ثروت را آموزش ببینند

دانشجویان باید هنر تولید ثروت را آموزش ببینند