مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:402023-11-28سياسي

دستور رییسی به وزیر کشور برای بررسی اثربخشی قوانین در مقابله با آسیب های اجتماعی


رییس جمهور با تاکید بر اجرای جهادی طرح نهضت سلامت اجتماعی در کشور، وزیر کشور را مکلف کرد میزان اثربخشی و کارآمدی قوانین مربوط به مقابله با آسیب های اجتماعی را بررسی کند تا در صورت لزوم نسبت به اصلاح آنها اقدام شود.

-   تابناک_ رییس جمهور با تاکید بر اجرای جهادی طرح نهضت سلامت اجتماعی در کشور، وزیر کشور را مکلف کرد میزان اثربخشی و کارآمدی قوانین مربوط به مقابله با آسیب های اجتماعی را بررسی کند تا در صورت لزوم نسبت به اصلاح آنها اقدام شود.

سید ابراهیم رییسی در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی که عصر سه شنبه برگزار شد، انگیزه دغدغه مندانه، شناخت مساله و احصای تخصصی و روشمند راهکارها را لازمه مقابله موثر با آسیب های اجتماعی دانست و بر نظارت ویژه بر چگونگی اجرای راهکارها به عنوان ضمانت اجرایی آنها تاکید کرد.

رییس جمهور همچنین با بیان اینکه رفع آسیب های اجتماعی با رویه های گذشته و اقدامات معمول امکان پذیر نیست بر ضرورت بازنگری در فرآیند تصمیم تا اقدام و عمل در این حوزه تاکید و تصریح کرد: لازمه جبران عقب ماندگی های گذشته، حرکت تحولی توأم با کار جهشی و جهادی است.

رییسی همچنین وزیر کشور را مکلف کرد میزان اثربخشی و کارآمدی قوانین مربوط به مقابله با آسیب های اجتماعی را بررسی کند تا در صورت لزوم نسبت به اصلاح آنها اقدامات لازم صورت گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی به وزیر کشور برای بررسی اثربخشی قوانین در مقابله با آسیب های اجتماعی

دستور رییسی به وزیر کشور برای بررسی اثربخشی قوانین در مقابله با آسیب های اجتماعی