مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-01ورزشي

روایت مدیر تیم فجرسپاسی از چاقوکشی در مسابقه فوتبال: ممکن بود 2 نفر کشته شوند


مدیر تیم بزرگسالان فجر شهید سپاسی گفت: اتفاقات روز گذشته بازی تیم های امید گل گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی لکه ننگی در فوتبال بود.

چاقوکشی در میدان فوتبال هیچ توجیهی ندارد.

- حسین عمادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد چاقوکشی یکی از تماشاگران در مسابقه لیگ دست اول امیدهای کشور بین دو تیم گل گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی اظهار داشت: تیم فجر سپاسی در این بازی سه بر صفر عقب بود که بین دو بازیکن درگیری پیش آمد و سپس نیمکت های دو تیم هم وارد میدان شدند و با هم درگیری پیدا کردند.

قطعا این درگیری ها مورد تأیید نیست اما گاهی در فوتبال پیش می آید ولی اتفاق زشت و لکه ننگ آنجا بود که یکی از تماشاگران منتسب به گل گهر سیرجان با چاقو وارد زمین شد و شروع به چاقوکشی کرد.

وی افزود: ما که بازی را باخته بودیم و از نظر نتیجه مشکلی نبود اما برای باشگاه بزرگ گل گهر سیرجان که تیم بزرگسالانش در لیگ برتر حضور دارد این رفتارها اصلاً زیبنده نیست اینکه یک تماشاگر منتسب به این باشگاه با چاقو وارد زمین فوتبال شود احتمال داشت دو نفر کشته شوند چون در فیلم هایی که است این فرد چاقو را به سمت صورت و بدن افراد پرتاب می کند.

  مدیر تیم بزرگسالان فجر شهید سپاسی افزود: بازیکنان از دست این فرد چاقوکش فرار کردند اما دو نفر از عوامل باشگاه برای اینکه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مدیر تیم فجرسپاسی از چاقوکشی در مسابقه فوتبال: ممکن بود 2 نفر کشته شوند

روایت مدیر تیم فجرسپاسی از چاقوکشی در مسابقه فوتبال: ممکن بود 2 نفر کشته شوند