مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-13اجتماعي

رفع مشکل جاده سرخه_سمنان تا نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد بهرامی با اشاره به اینکه یکی از نیاز های شهرستان سمنان داشتن بزرگراه بین شهرستان سمنان و سرخه است؛ - فرماندار سمنان گفت: کم کاری دستگاه های اجرایی برای رفع مشکل جاده سرخه سمنان برای تعطیلات نوروزی و جهت رفاه حال شهروندان و مسافران قابل اغماض نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد بهرامی با اشاره به اینکه یکی از نیاز های شهرستان سمنان داشتن بزرگراه بین شهرستان سمنان و سرخه است؛ گفت: این بزرگراه در مسیر اصلی سمنان قرار ندارد و سایر جاده های منتهی به سمنان در نقطه کور قرار دارد.

فرماندار شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: طراحی جاده های منتهی به شهرستان سمنان استاندارد و اصولی نیست و جاده های اصلی منتهی به داخل شهر سمنان در مسیر های انحرافی قرار دارد و در واقع برخلاف کلان شهر ها این گونه جاده ها، جاده های فرعی محسوب می شوند که همین اتفاق موجب ایجاد بحران برای ورود مسافران به داخل شهر خواهد شد.

بهرامی با تأکید مکرر بر عملکرد صحیح و سریع دستگاه های اجرایی تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی، افزود: برای رفع مشکل جاده ورودی شهر سمنان طی ماه های آینده در کوتاه مدت برای نوروز 1403 تمام دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی، اداره کل حمل نقل و اداره برق و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل جاده سرخه_سمنان تا نوروز

رفع مشکل جاده سرخه_سمنان تا نوروز