مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-06اجتماعي

فرصت هایی که نمی سوزند بلکه «دود» می شوند!


حالا که ظاهرا هیچ راه گریزی از آلودگی هوا نیست، چه باید کرد؟ آیا باید دست روی دست گذاشت یا به قول معروف، تهدید را به فرصت تبدیل کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از تبریز تا البرز و تهران، از اراک تا اهواز و از اصفهان تا مشهد، غلظت آلودگی هوا در بسیاری از کلانشهر ها و حتی شهر های کوچکتر به قدری افزایش یافته که مسئولان را مجاب به اتخاذ تدابیر اضطراری و ویژه کرده است؛ از تعطیلی مهد های کودک و مدارس گرفته تا اعمال محدودیت های ترافیکی و دورکاری کارمندان.

تصمیماتی ویژه که در کمال تعجب روز به روز گرفته می شوند تا جایی که عصر هر روز و حتی گاهی حوالی غروب اعلام می شود که مدارس فلان استان یا شهر فردا تعطیل هستند و فردا عصر یا غروب خبر می رسد که این تصمیمات اضطراری و تعطیلی برای روز بعد هم تمدید شده است.

تعطیلاتی از نوع قسطی که شاید معایبش دست کمی از مزایایش نداشته باشد.

البته این وضعیت در قیاس با برخی اتفاقات رقم خورده، قابل قبول به نظر می رسد به ویژه اگر بدانیم هفته گذشته و در پرجمعیت ترین و آلوده ترین شهر کشور، تهران، تعطیلی مدارس بعد از ساعت 23 اعلام شده و به همین دلیل، برخی والدین دانش آموزان بی خبر از آن، صبح به روال هر روزه دلبندشان را مهیای رفتن به مدرسه کردند و وقتی پی بردند که مدارس تعطیل است، از بی برنامگی مسئولان شگفت زده و حتی عصبانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت هایی که نمی سوزند بلکه «دود» می شوند!

فرصت هایی که نمی سوزند بلکه «دود» می شوند!