مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 07:202023-12-04سياسي

قالیباف: رویکرد مجلس یازدهم توانمندسازی و فرصت سازی برای معلولان بوده است


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک جلسه نظارتی صحن علنی به مشکلات و مسائل قشر معلول اختصاص خواهد یافت، گفت: رویکرد مجلس یازدهم توانمندسازی و فرصت سازی برای معلولان بوده است.

- رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک جلسه نظارتی صحن علنی به مشکلات و مسائل قشر معلول اختصاص خواهد یافت، گفت: رویکرد مجلس یازدهم توانمندسازی و فرصت سازی برای معلولان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان که شامگاه یکشنبه 12 آذر ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد با اشاره به دیدارهای متعددی که با قشر معلول، بیماران صعب العلاج و خانواده های آنها داشته است، اظهار داشت: خداوند می داند که هیچگاه از یاد شما عزیزان و وظیفه ای که نسبت به یکایک شما دارم، غافل نمی شوم و آن را فراموش نمی کنم و تلاش دارم به هر شکل ممکن در قبال شما انجام وظیفه کنم هرچند توان اندکی داشته باشم و صادقانه و صریح می گویم که علاقه من به ادای دین به شما همواره پا برجا است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اطمینان دارم آنطور که باید و شاید حق شما که بر گردن ما مسئولین و جامعه است ادا نمی شود.

در دورانی که در شهرداری بوده ام، بیش از هر زمان دیگری متوجه این موضوع شده ام که باید به طور ویژه به این قشر توجه کرد لذا در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: رویکرد مجلس یازدهم توانمندسازی و فرصت سازی برای معلولان بوده است

قالیباف: رویکرد مجلس یازدهم توانمندسازی و فرصت سازی برای معلولان بوده است