مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-27اقتصادي

امکان افزایش 10 برابری مدارس سما را داریم


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت دانشگاه آزاد در افزایش تعداد مدارس سما تا 10 برابر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمد قربانی گلشن آباد صبح امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه این دانشگاه باید سهم و نقش خود را در حوزه کشاورزی و صنایع دستی ایفا کند ادامه داد: وقتی از همدان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن صحبت می کنیم، دانشگاه باید در خدمت این فرهنگ و تمدن باشد.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد معادن مرتبط با مصالح ساختمانی در همدان و لرستان است گفت: عمدتا در این حوزه خام فروشی معادن را شاهد هستیم که دانشگاه باید نقش علمی خود را در ایجاد زمینه برای جلوگیری از این امر ایفا کند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی نیز نقش مهمی دارد عنوان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کمی و کیفی مدارس سما ظرفیتی دارد و 10 برابر می توان آن را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه باید ظرفیت های دانشگاه آزاد پای کار بیاید افزود: در حوزه آموزش و پرورش مشکلات جدی در کمبود معلم و مدرسه دارد و باید به کمک آن آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش 10 برابری مدارس سما را داریم

امکان افزایش 10 برابری مدارس سما را داریم