مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-11فناوري

کیفیت سرعت و امنیت اینترنت یک چالش و رقابت جهانی


عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای معتقد است که پایین نگه داشتن قیمت اینترنت برای یک مدت زمان طولانی در دولت های قبل، برخی محدودیت ها و موانع رگولاتوری، - عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای معتقد است که پایین نگه داشتن قیمت اینترنت برای یک مدت زمان طولانی در دولت های قبل، برخی محدودیت ها و موانع رگولاتوری، توان سرمایه گذاری را از بخش خصوصی گرفته و طبعا شبکه های موبایل هم توانایی ارایه سرویس مطلوب را نداشتند و امروز که اینترنت به نیازی مبرم تبدیل شده، این بحران بیشتر ملموس شده است.

حمید فروزنده - نایب رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای- در گفت وگو با ایسنا، درباره مسائل مربوط به اینترنت در کشور، اظهار کرد: جامعه در فرایند انتقال به جامعه دانش بنیان است و بستر توسعه ای جامعه بستر ارتباطات خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت سرعت و امنیت این بستر امروز یک چالش و رقابت جهانی است، افزود: در این چالش، علیرغم ظرفیت های بالای دانشی علمی کشور، در موقعیت جهانی مناسبی قرار نداریم، در حالی که سرعت بالا، کیفیت و امنیت اینترنت و دسترسی راحت به آن نیاز مبرم روز مردم و کسب و کار های نوین است.

فروزنده با اشاره به مشکلاتی که در حوزه دسترسی به اینترنت در کشور وجود دارد، گفت: مشکلات فوق زمانی قابل حل خواهند بود که در وهله اول بستر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت سرعت و امنیت اینترنت یک چالش و رقابت جهانی

کیفیت سرعت و امنیت اینترنت یک چالش و رقابت جهانی